پنجشنبه ۰۲ اسفند ۰۳ | ۱۳:۴۶ ۵ بازديد
خیلی از ما انتظار داریم که یک مجموعه بزرگ سایت خوبی هم داشته باشد. شاید پیش آمده باشد از طریقی با مجموعه ای جدید آشنا شوید. سپس نام مجموعه را جست و جو کرده اید و وارد سایت شده اید. با دیدن یک وبسایت حرفه ای احساس کرده اید که چه جای خوبی را پیدا کرده اید. یک وبسایت در واقع یک شعبه آنلاین از یک کسب و کار است. وقتی این شعبه ویترین خوبی داشته باشد شما را بزرگ تر نشان می دهد. حرفه ای بودن وبسایت برای برندهای بزرگ واجب تر است.
مشتری های شما شاید از نزدیک کارتان را نبینند
خیلی وقت ها صاحب یک کارخانه فرصت ندارد به اموراتی مثل آپدیت وبسایت رسیدگی کند. اما حداقل انتظار می رود که افرادی را برای رسیدگی به این امور استخدام کرده باشد. طراحی سایت صنعتی با درج کامل محصولات یا اطلاعات کارخانه یا همان مجموعه بسیار واجب است. وقتی یک مجموعه بزرگ سایت خوبی ندارد درواقع از نگاه مشتری های خودش خوب هم به نظر نمی آید. خیلی از مشتری های شما هیچ وقت قرار نیست به محل شما بیایند و کار شما را از نزدیک ببینند. اما وبسایت شما را می بینند. پس باید برای آن وقت بگذارید.
با داشتن سایت حرفه ای بزرگ تر از آنچه هستید دیده شوید
شاید خیلی ها کسب و کار خاصی نداشته باشند. مثلا کسی باشد که در منزل نشته و کار هنری درست می کند. حال این نفر می آید برای خودش یک طراحی سایت شخصی انجام می دهد. می تواند خودش و کارش و محصولاتش را معرفی کند. هیچ کس شاید نداند که کل این وبسایت که یک مجموعه به نظر می آید توسط یک نفر اداره می شود. کسانی این وبسایت را می بینند و شاید حتی سفارش انبوه یک کالا بدهند. شاید از طریق همین سایت بتواند درآمد زیادی کسب کند. درست مثل خیلی ها که درست با همین فرمول توانسته اند بدون سرمایه زیاد به درآمدهای نجومی برسند.
اگر وبسایت را به روز نکنید شاید کم کم برندتان فراموش شود
خیلی از برندهای جدید از طریق جست و جوهای اینترنتی و این جور دیده شدن ها برند شده اند. پس فرصت خوبی است که خیلی رقبای شما بتوانند از کم کاری شما استفاده کنند. بسیار مهم است که اگر یک برند حرفه ای دارید از آن مراقبت کنید. با داشتن یک وبسایت حرفه ای می توانید همیشه دیده شوید. خیلی هم خوب دیده شوید. همیشه کسانی را برای این کار در نظر بگیرید. بسیاری از مجموعه ها به صورت آنلاین خدماتی مثل مدیریت و پشتیبانی وبسایت را انجام می دهند. می توانید همه چیز را به آن ها بسپارید. اگر برندتان خیلی خوب معروف است کاری نکنید که تمام تلاشتان از بین برود و این نام تجاری فراموش شود.